Monday, January 12, 2009

HMT329: Survey terhadap orang yang tidak mengetahui atau mengenali Yasser Arafat

Tadi, saya telah membuat soal selidik kepada rakan saya.
Soalan adalah seperti berikut:
1. Adakah anda mengetahui tentang Yasser Arafat?
2. Mengapa?

Saya menyoal lima rakan sebaya saya. Kelima-lima mereka tidak mengenali Yasser Arafat dan mereka memberikan sebab-sebab yang berlainan kepada saya. Antara sebab-sebab mereka adalah:

Rakan 1: langsung tidak pernah mendengar orang ini.
Rakan 2: Tidak pernah mendengar nama ini.
Rakan 3: keluar daripada pengetahuan beliau.
Rakan 4: Tidak mengenali orang tersebut.
Rakan 5: Tidak pernah mendengar nama ini sebelum itu dan beliau tidak
mengetahui samaada Yasser Arafat adalah lelaki atau perempuan.
Beliau juga bertambah bahawa beliau jarang membaca surat khabar.

No comments:

Post a Comment